Ekonomika a podnikání

Online účtovné tipy pre podnikateľov

Ak ste obchodným manažérom alebo majiteľom, je pravdepodobné, že už máte existujúci online účtovný systém, ktorý vám pomôže pri spracovaní vašich financií. Ale ak nemáte, teraz je ten správny čas, aby ste začali vyhľadávať a pozerať najlepší softvérový balík, ktorý dokáže vyhovieť vašim potrebám a zapasovať do vášho rozpočtu.   

Povedzme, že používate balík, ktorý vydáva faktúry, sleduje všetkých vašich zákazníkov, a povie vám kedy boli zaplatené. To vám veľa pomôže, pokiaľ ide o riadenie vašich výdavkov, čo vám uľahčí dať všetky svoje účty dohromady, keď sa rok skončí.   

Avšak, existuje mnoho ďalších spôsobov, ako zabezpečiť, aby váš účtovný softvér fungoval pre vašu výhodu. Tu je niekoľko jednoduchých tipov, ako čo najlepšie využiť svoj existujúci program.   

Poskytnite prístup svojmu účtovníkovi

Môže to znieť až príliš zrejme, ale akonáhle poskytnete svojmu účtovníkovi prístup k softvérovému balíku, ktorý používate, môže si na prvý pohľad skontrolovať vaše financie a podľa potreby prejsť jednotlivými vecami. Tieto on-line účtovné softvérové programy vám často umožňujú kontrolovať, aký typ prístupu môžu mať užívatelia prístupu. Nezabudnite sa porozprávať so svojím účtovníkom, ako to zvládnete čo lepšie.   

Hľadajte kompatibilitu a skúmajte škálovateľnosť

Ak v súčasnosti používate balík ”Riadenie vzťahov so zákazníkmi”, skúste skontrolovať, či je s ním kompatibilný účtovný softvér, ktorý chcete používať. Môže to byť napríklad veľmi užitočné, ak môžete zobraziť údaje faktúry zákazníka v súvislosti s určitým predajným cyklom alebo novú kampaň na aktualizáciu svojich služieb. V prípade, že predávate svoje produkty online, budete môcť ušetriť viac peňazí a času, ak integrujete svoj online účtovný softvér s platformou elektronického obchodu.    

Počas kontroly kompatibility má zmysel aj zabezpečenie škálovateľnosti. Váš účtovný softvér musí byť schopný prispôsobiť sa a udržať krok s rastom vášho podnikania. Možno budete chcieť pridať ďalších užívateľov, aby ste mali niekoľko osôb, ktoré riadia konkrétne funkcie alebo dohliadajú na vaše financie. Možno budete chcieť použiť tieto možnosti na integráciu, aby sa vaše procesy predaja a objednávania zlepšili a zefektívnili.  

Namiesto toho, aby ste museli kupovať iný softvérový balík, viac dáva zmysel používať doplnky a možnosti integrované v existujúcom softvéri.    

Použite možnosti prehľadov a prognóz

Mnohé malé podniky sa držia a používaju iba základné funkcie svojho on-line účtovného balíka.  Avšak, väčšinu času, existuje mnoho ďalších funkcií, ktoré môžu byť veľmi užitočné pre vás, pokiaľ ide o obchodné plánovanie. Jedným z príkladov tohto skvelého nástroja je prognóza, pretože vám umožňuje predpovedať, aké budú vaše výdavky a príjmy v určitom období. Pripraví vás na rušné alebo tiché časy a tiež vám umožní vidieť, ako bude vaše podnikanie ovplyvnené, keď stratíte kľúčového klienta.

Podobné příspěvky: